wtorek, 12 października 2010

Dwie nowe pozycje

Wczoraj dość późnym wieczorem otworzyłem shorta na eur/usd, na wykresie godzinnym średnie zaczęły opadać więc krótkoterminowy trend się zmienia. Obecnie już mam przestawionego SL na punkt wejścia i na tej pozycji będę zarobiony na 100% (SL ustawiony jest na 6pips zysku).

Przedchwilą otworzyłem także shorta na gbp/jpy po kursie 129,97 który myślę że pomoże mi w uzyskaniu moich 152zł (30pips) abym mógł zrealizować plan "jak zarobić na geju 500zł".

Moje akcje Synthos sobie powoli rosną, wczoraj wzrosły o 0,41% zobaczymy jak dziś im pójdzie podczas sesji na GPW. Co ciekawe na Giełdzie Papierów Wartościowych stosuje taką samą technikę inwestowania co na forex i jak narazie stratny nie jestem, jedyna różnica jaką widzę to jest taka że na GPW w czasie ok miesiąca wykonałem tylko jedno zlecenie kupna a na forex otworzyłem i zamknąłem już kilka dobrych zleceń ale i zarobiłem dużo więcej niż na GPW

Wnioski: forex jest bardziej dynamiczny i zmienny od GPW i dlatego wypadało by mieć większe umiejętności przystępując do gry na FX - chyba tajemnicy nie odkryłem tym stwierdzeniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz