środa, 19 maja 2010

Wymowny cytat o inwestycjach

Tym razem zacytuję parę zdań z książki traktującej o inwestowaniu. Ten cytat daje wiele do myślenia.

"A teraz pozwólcie, że powiem wam jedną ważną rzecz: po tym jak spędziłem na Wall Street wiele długich lat, i po tym, jak zarobiłem tam i straciłem wiele milionów dolarów, pragnę stwierdzić, że tym co zarabiało dla mnie naprawdę duże pieniądze, wcale nie była ani oszałamiająca inteligencja, ani tajemnicze impulsy – była to umiejetność cierpliwego siedzenia na czterech literach. Rozumiecie ?? Siedzenie na własnej d…!"

Teraz z innej beczki, na eur/usd na m30 widać formującą się korektę, teraz są dwie możliwości - albo to będzie korekta prosta albo korekta płaska. Za kilka godzin wszystko się wyjaśni. Moje zlecenie z wczorajszej zakończonej flagi zarobiło już 208 pips przy 0,2 lota, po korekcie będzie więcej zysku, chyba że wybije w górę wtedy zlecenie zostanie zamknięte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz