wtorek, 18 maja 2010

Aktualizacja wczorajszej analizy

Wczoraj wg. mojej analizy dosyć śmiało stwierdziłem że formuje się flaga i podałem z dokładnością co do godziny jej zakończenie - jak widać się trochę przeliczyłem, jednak nie zmienia to faktu że flaga się formuje tylko że trochę większa niż przypuszczałem i od tego są stop loss aby podczas błędnych analiz nie stracić. W wyniku mojej wczorajszej analizy obydwa zlecenia na spadki na eur/usd zostały zamknięte z niewielkim plusem.

Teraz tylko czekam aż flaga rzeczywiście się zakończy i czekam przyczajony na kolejne shorty. Właśnie na tym polega sztuka inwestycji tzn trzeba być bardzo elastycznym, bardzo cierpliwym i mieć zawsze alternatywne spojrzenie na rynek. Innymi słowy - flaga to czy już zmiana trendu, korekta pędząca to czy może nieregularna - nie wolno trzymać się tylko jednej swojej wypatrzonej analizy bo często trzeba wprowadzać poprawki w miarę kształtowania się wykresu.

To że teraz widzę flagę wcale nie oznacza to że ładuję amunicję i czekam aby tylko się wystrzelać, rozważam także zmianę trendu, to jest ta elastyczność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz