poniedziałek, 11 października 2010

Cz 2 - jak zarobić 500zł na "geju"

Plan zarobienia na gbp/jpy narazie się udaje, mam już zabezpieczone 50 pips przez SL i nic mi tych pieniędzy nie wyrwie. Średnie ładnie wskazują trend spadkowy więc nie mam powodu do zmiany strategii co do tej waluty. Jeszcze brakuje mi do wykonania pełnego planu ok 30 pips więc sobie czekam - bo cóż innego mam do roboty.



Ponadto obserwuje co ciekawego robi euro dolar, nie chce iść ani w górę ani w dół - chyba dopadła go mała konsolidacja. Też sobie poczekam, w sumie to jeszcze kilkadziesiąt lat życia przede mną więc gdzie mam się śpieszyć ;)

Aktualizacja 19:34
Właśnie otworzyłem platformę i widzę że mam zamknięte zlecenie z zyskiem 348zł do realizacji planu brakuje mi jeszcze 152zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz