wtorek, 12 października 2010

Cz 3 - jak zarobić 500zł na "geju"

Teraz będzie wpis jak w tytule i od razu zrobię podsumowanie dnia. Na wykresie poniżej widać moje zagranie z rana na "geju", jak widać nadal trzyma się całkiem dobrze. Średnie są skierowane do dołu co wskazuje na spadki więc nie wypada mieć nic innego jak shorty na tej walucie. Czerwona przerywana strzałka wskazuje aktualny SL zielona przerywana strzałka wskazuje otwarcie pozycji, natomiast czerwona ciągła strzałka wskazuje na moment kiedy został wykonany tytułowy plan o zarabianiu na "geju". Jak przestawię SL pod czerwoną linię wtedy plan będzie wykonany, na razie nie śpieszy mi się z zamykaniem tej pozycji, liczę na zysk w okolicach 200 pips (taki gratis od rynku).

Podsumowanie dnia: O 1:10 w nocy na eur/usd puściłem short na spadki, jak otworzyłem tą pozycję to nie byłem do niej całkowicie przekonany i zlecenie zakończyło się zyskiem tylko 34,35zł (zamknął ją stop loss), aktualnie nic nie będę kombinował przy tej walucie do puki się sytuacja (korekta) nie wyklaruje.

Akcje Synthos nadal leniwie nie chcą rosnąć ani spadać, dziś kurs zamknął się dokładnie w tym samym miejscu co się otworzył. Nie sprzedaje tych akcji bo przecież na WIG jest hossa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz