poniedziałek, 25 października 2010

Mój plan ugrania 30 tysięcy złotych

Przedstawiam mój plan (harmonogram) ugrania 30 tysięcy złotych na forex. Cały plan rozłożony jest na 22 tygodnie (5 miesięcy). Do kwoty 30 tysięcy brakuje mi w tym momencie 18,156 zł tak więc średnio musiał bym na tydzień ugrywać 7,30% całości kapitału. Zdaje sobie sprawę że ugrywać 7% tydzień w tydzień jest trudną sztuką dlatego wyszedłem z założenia że raz mogę stracić 3% w tydzień a jak trafi się dobry trend to i można będzie zgarnąć z rynku 20% i więcej w tydzień.
Tydzień 43 w sumie jest początkiem i jednocześnie zakończeniem na chwilę rozpoczęcia planu (rozliczanie w każdy poniedziałek - początek tygodnia). Tak więc start T43 z kwotą 18,144 zł uznałem jako wykonanie planu i od razu wpisałem 100% realizacji na ten tydzień. W kolejny poniedziałek będę musiał mieć na koncie 12,709 zł

Mój short na gbp/jpy jest nadal otwarty (przetrwał weekend), zabrało mi 7,77 zł swap. Akcje Synthos nadal trzymam w swoim portfelu, zobaczę jak dzisiaj zakończy się sesja na GPW.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz