piątek, 16 lipca 2010

Rakieta wystartwała

Wczoraj o godzinie 10 rano byliśmy świadkami wystrzału kursu na euro-dolarze. Do 0,8 lota na long jeszcze dokupiłem 0,2 lota (środa 8:27) w sumie mam 1 lot na eur/usd i jeden kontrakt na spadki WIG20 na którym obecnie tracę 810 zł.

Dlaczego nagromadziłem aż 1 lot na ed? Po pierwsze średnie kroczące 50, 100 wskazują trend wzrostowy w sumie nawet nie trzeba spoglądać na średnie kroczące aby to zauważyć. Po drugie z samego wykresu (h1) widać trend wzrostowy.

Zakup kontraktu na spadki WIG20 jest spowodowany tym że w obecnej chwili kurs praktycznie stoi w miejscu przy zanikającym wolumenie, brak wolumenu to brak "prądu" do dalszych wzrostów a skoro brak prądu do wzrostów to muszą nastąpić spadki. Tak więc myślę że wtajemniczeni po cichu rozsprzedają swoje udziały ja tym samym przyłączyłem się do nich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz