wtorek, 1 czerwca 2010

Podsumowanie maja

W przeciągu maja zwiększyłem swój kapitał z 4.907 do 8.108. Zawarłem 38 transakcji na eur/usd, czyli broker pobrał aż 76 pipsów prowizji plus swap. Trafność moich transakcji na forex wyniosła 42,4% - teraz dobrze widać że mając jedynie 40% racji na rynku można zrobić prawie 100% kapitału w miesiąc.

Teraz sytuacja na euro dolarze jest dosyć spokojna, widzę konsolidację która trwa od mniej więcej 19 maja. Na razie nie mam otwartej żadnej pozycji, jak się sytuacja wyklaruje wtedy będę otwierał pozycje.

Mój cel który ustaliłem to było osiągnięcie średnio 0,5% zysku dziennie, rezultat jaki osiągnąłem to 3,59% dziennie. Cel na maj to także osiągnięcie średnio 0,5% zysku dziennie. W każdej transakcji ustawiałem SL. Największa seria strat jaka mi się przydarzyła pod rząd to 5 - obsunęło mi to kapitał o 10%. Średni zysk wyniósł 120 pips średnia strata wyniosła 27 pips.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz