środa, 30 czerwca 2010

Korekta prosta czy zmiana trendu?



Od wczoraj można zauważyć na euro dolarze korektę prostą zwaną także zigzag. Wg analizy technicznej i teorii fal elliotta po wystąpieniu korekty prostej powinno nastąpić wybicie zgodnie z trendem. Jeśli bierzemy pod uwagę trend średnio terminowy (H1) powinniśmy się spodziewać wybicia w górę.

Ja jednak na przekór i wmyśl zasadzie że większość się myli zagrałem na spadki na 0,5 lota - trochę za dużo jak na moje zarządzanie kapitałem ale po stracie tej pozycji bankructwa nie będzie a mam szansę odrobić stratę z początku miesiąca.

Co się stanie, zobaczymy, są dwie możliwości, albo wykonana zostanie rzeczywiście korekta prosta i będą kolejne wzrosty i szczyty albo zostanie wykonana wolta w tył i nastąpią spadki - kolejne dna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz