środa, 18 marca 2015

Szczegółowy statment po 198 trejdach

Na obrazku zaznaczyłem procent porażek i zysków.
Otwierając pozycje długie zarobiłem tylko na 33% transakcji
Otwierając pozycje krótkie zarobiłem na 55% transakcji

Czyli taki nie omylny to nie jestem a jednak kapitał rośnie, kluczem tu jest ucinanie strat i pozwolenie zyskom rosnąć :)

Generalnie zyskownych trejdów mam 48,81% reszta to strata. Muszę popracować nad skutecznością...

Zastanawia mnie dlaczego na wykresie widnieje liczba 198 a w opisie jest "Wszystkie transakcje 84" Z kąd ta rozbieżność???

4 komentarze:

  1. Ładna krzywa wzrostowa -tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozbieżności mogą być poprzez zlecenia Cancel lub wpłaty/wypłaty depozytu. A także częściowe zamykanie pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczekujących nie dawałem więc "canceli" nie było a że to jest konto demo to także i wypłat nie było :)

    Częściowe zamykanie pozycji mogło by tu pasować. Teraz tak myślę że to jest konto demo na którym kiedyś grałem i traciłem więc nie jest to historia od początku konta i może w tym być sęk.

    OdpowiedzUsuń
  4. A tak pozatym chcę dojść do 10 tys - jak dojdę to wchodzę na rachunek realny.

    OdpowiedzUsuń