czwartek, 22 lipca 2010

eur/usd na wzrosty


Na obrazku widać moją transakcję na ed na wzrosty. Czym się kierowałem kupując longa? Po pierwsze brałem pod uwagę poprzednie korekty w trendzie wzrostowym. Pierwsza korekta osiągnęła swoje maksimum w wysokości 315 pips, druga korekta miała wysokość 198 pips, aktualna korekta ma już 292 pips wysokości i jest bardzo prawdopodobne że na tym poziomie się zatrzyma kontynuując ruch w górę. Oczywiście pewności na 100% niema i nigdy nie będzie dlatego ustawiłem Stop Loss poniżej lokalnego dołka.

Kupując eur/usd spełniłem tym samym zasady Ed Seykota tzn. gra z trendem, ustawienie stop loss, trzymanie się systemu, zarządzanie ryzykiem. Moje plany może pokrzyżować jedynie zmiana trendu ale aby wykryć zmianę trendu potrzebne jest więcej czasu aby mógł się dalej wyrysować wykres.

P.S. Właśnie otworzyłem shorta na pięć kontraktów Wig20 po cenie 2410 pkt, jak się odejmie 1000 punktów to wychodzi data bitwy pod grunwaldem, może to jakiś znak ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz